Friday, September 9, 2011

Optimizacija drustvenih medija

Optimizacija drustvenih medija



Tri principa optimizacije društvenih medija

Nedavna promjena u načinu na koji google tražilica funkcionira prouzrokovala je brojne dileme u glavama oglašivača.  Ukoliko želimo osigurati da se naši web sadržaji redovito posjećuju, potrebno je malo promjeniti način oglašavanja. Ukratko, umjesto da tekst natrpavamo ključnim rječima i tako očekujemo veliku posjećenost na web stranice, učinkovitije je da se usredotočimo na sam sadržaj tog teksta. Nužno je raditi na sadržaju teksta, i razgrađivati strategije koje se osnove na sadržaju teksta. 
Sljedeća tri principa ključna su u razumijevanju optimizacije društvenih medija:
1. Važno je znati kakva je vaša publika. Potrebno je postavljati pitanja o toj publici, kako bi se bolje saznalo koje su njene interesne sfere. Važno je znati gdje se ta publika nalazi, demografski, ali i kulturoloski. Neumjesno i neefektivno je samo započeti reklamirati nešto u odredenoj virtualnoj zajednici, jer je to bez znanja o njihovim interesima trošenje vremena. 
2. Izuzetno je bitno znati napraviti interaktivan sadrzaj. Ukoliko publiku nešto zanima, potrebno je imati vremena i kadra da se na ta pitanja uljudno odgovori, kako bi se osigurao dobar odnos s klijentima. 
3. Isto je tako važno stvarati sadržaj koji podilazi korisniku, a ne tražilici. Istina je da je bitno imati ključne rječi u tekstu, ali važnije je imati zadovoljnog klijenta koji se rado vraća na tu web stranicu i čak je i rado preporučuje drugima.

I na kraju, korištenje društvenih mreža može uvelike pripomoći prometu na vašoj web stranici, no valja obratiti paznju na to da ne valja pretjerivati s količinama društvenih mreža, jer ako niste u stanju obazrivo voditi sve njih, možete odati dojam neozbiljnosti. 


SEO optimizacija drustvenih medija


No comments:

Post a Comment